Tab Content
No More Results

71 Visitor Messages

  1. nie pe hal nie,,,,,tau la dah otai,,,main2 spam plak,,kuikuikui
  2. Lalalalalal.. Spam!
  3. Selepas penyelenggaraan, terdapat masalah dengan tab senarai serbuan. Masalah ini telah diketahui kami dan sedang dalam proses pembaikan.

    Maaf atas segala kesulitan yang dialami pemain, kami sedang cuba sedaya upaya untuk memperbaikinya secepat mungkin.

    Maklumat lanjut sila ke forum.travian.com.my/showthread.php?8497
  4. owh,,,x main la bro,,busy,,hehehehe
  5. bro..main apa X di sesi sekarang ni....?
  6. hehehe...ntah la,,,tibe2 je mngejut nie,,huh...toche2....
  7. wah, naik pangkat sudah. tahniah2!!
  8. ari tu dah nak letak,,,tapi HQ takot bulu kucing tu,,sensetif,,nnti asik nak bersing jew...tu yg x jadik msuk kn kucing tu,,hahahahaha
  9. miaw, miaw.. abang mod, kucing xde ke kat T4 ek, kenapa dorang tak letak kucing.. kucing cakar sakit jugak tau..
  10. zirafah,,hahahaha
Showing Visitor Messages 11 to 20 of 71
Page 2 of 8 FirstFirst 1234 ... LastLast
Page 2 of 8 FirstFirst 1234 ... LastLast
About Landsay

Basic Information

About Landsay
Location:
Di Rumah ANDA!!!

Signature


Statistics


Total Posts
Total Posts
246
Posts Per Day
0.10
Last Post
Peraduan Pengembaraan Wira - Hari Ketujuh 03-07-2017
Albums
Total Albums
1
Total Photos
23
Visitor Messages
Total Messages
71
Most Recent Message
04-18-2014
General Information
Last Activity
6 Hours Ago
Join Date
11-07-2010
Referrals
0
Home Page
http://landsaypeterd.wordpress.com/

22 Friends

  1. AdaM AdaM is offline

    Community Manager

    AdaM
  2. Cupid Cupid is offline

    Penghantar Valentine's

    Cupid
  3. Hamunaptra Hamunaptra is offline

    Prebet

    Hamunaptra
  4. king10magi
  5. NeoPARAGONZ
Showing Friends 1 to 5 of 22
Page 1 of 3 123 LastLast